OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

L'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta d'ajuda als consumidors en la defensa dels seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum.

Els serveis que l'OMIC ofereix són:

  • Atenció personalitzada de consultes
  • Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
  • Campanyes d'informació i orientació als consumidors
  • Documentació tècnica
  • Arxiu legislatiu i normatiu
  • Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
  • Col·laboració amb les associacions de consumidors

Horari: a l'OAC, dimarts de 9 a 12 h i de 16 a 19 h.

Oficina Comarcal d'Informació a les persones consumidores

Al costat dels serveis que ofereix l'OMIC, es poden consultar altres tràmits i serveis de caràcter comarcal a l'Oficina Comarcal d'Informació a les persones consumidores (OCIC).

L’OCIC és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona. Aquest servei va dirigit a les persones consumidores, comerciants i usuaris dels serveis de la comarca del Vallès Oriental.

+ info: OCIC

Plaça de la Vila, 1 - 08160 Montmeló - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 935 720 000 - Ext. 120
Horari:  
dimarts, de 9 a 14 h i de 16 a 19 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 12.04.2022 | 12:42