OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
L'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta d'ajuda als consumidors en la defensa dels seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum.
Els serveis que l'OMIC ofereix són:
- Atenció personalitzada de consultes
- Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
- Campanyes d'informació i orientació als consumidors
- Documentació tècnica
- Arxiu legislatiu i normatiu
- Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
- Col·laboració amb les associacions de consumidors
Horari: a l'OAC, dimarts de 9 a 12 h i de 16 a 19 h.
Oficina Comarcal d'Informació a les persones consumidores
Al costat dels serveis que ofereix l'OMIC, es poden consultar altres tràmits i serveis de caràcter comarcal a l'Oficina Comarcal d'Informació a les persones consumidores (OCIC).
L’OCIC és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona. Aquest servei va dirigit a les persones consumidores, comerciants i usuaris dels serveis de la comarca del Vallès Oriental.
+ info: OCIC