Formació

Formació


El Servei de formació és l’encarregat de tramitar, gestionar i impartir cursos de formació per a l’ocupació, amb la finalitat de millorar la qualificació professional dels habitants de Montmeló que estiguin en situació de desocupació, que busquin millorar la seva feina actual o vulguin adquirir nous registres de coneixement.

La metodologia formativa està orientada a desenvolupar tots els aspectes que facilitin l’ocupabilitat mitjançant l’adquisició de coneixements teòrics i pràctics necessaris per al desenvolupament d’un lloc de treball.

Tota l’oferta formativa del Departament de Promoció Econòmica està subvencionada per l’Ajuntament, en major o menor mesura segons el curs, i només per als usuaris del Servei Local d’Ocupació; però pot accedir-hi qualsevol persona, de Montmeló o de fora del municipi.

Els cursos s’imparteixen al Centre de Formació i Recursos G2M o bé a les instal·lacions de les empreses amb qui tenim conveni. Si vols més informació, o inscriure't a qualsevol curs, pots fer-ho a través del següent formulari:

 

Xerrades de promoció econòmica i tallers de recerca de feina

Paral·lelament a les accions formatives, s’organitzen també sessions puntuals en les quals experts en diversos àmbits fan una xerrada en la qual es donen pautes per a resoldre diversos interrogants sobre qüestions puntuals que són cabdals a l’hora de definir o millorar l’estratègia de recerca de feina.

Aquestes xerrades, per bé que són obertes a tots els usuaris del Servei Local d’Ocupació, acostumen a anar especialment dirigides a determinats col·lectius.

 

Centre de formació i recursos G2M

Aquest centre, que antigament havia acollit l’Institut de Montmeló, i que fou reformat amb fons europeus l’any 1998, acull actualment:

  • Tota l’activitat del Centre de Formació d’Adults.

  • Les oficines del Servei Educatiu Vallès Oriental II del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Més informació)

  • L’oferta de cursos de formació per a l’ocupació del Departament de Promoció Econòmica.

  • Despatxos i espais a disposició d’empreses i entitats externes que fan formació per a persones en situació de recerca de feina i/o treballadors.

  • Despatxos i espais a disposició de nous emprenedors del municipi que estiguin desenvolupant el seu pla de viabilitat.

Aules i espais:

  • 1 aula per a 50 alumnes

  • 2 aules per a 35 alumnes amb canó, projector i equip de so

  • 3 aules per a 28 alumnes

  • 1 aula d’informàtica amb 18 ordinadors amb canó, projector i equip de so.

  • 1 aula d’informàtica amb 16 ordinadors

  • 1 aula amb una cuina totalment reformada i equipada per a 10-12 alumnes

  • 1 aula – bar-menjador totalment reformada i equipada

  • 2 aules petites – despatx reunions per a 10-12 persones

  • 1 aula – despatx reunions per a 4-6 persones.

  • Servei de consergeria de 8.30 – 14.30 de dilluns a divendres i de 16 -21 h de dilluns a dijous i de 16 - 20 h els divendres.

L'Ajuntament ha aprovat una normativa reguladora dels usos permesos en aquest equipament. Podeu consultar-la descarregant-vos aquest document:

Podeu demanar més informació per a utilitzar qualsevol dels espais indicats a través d’aquest senzill formulari:

  •  
Darrera actualització: 10.01.2024 | 12:10
Darrera actualització: 10.01.2024 | 12:10