Últims dies per fer les inscripcions del Carnaval 2016 fins al 29 de gener

Dissabte, 23 de gener de 2016

Enguany, les festes de Carnaval són la primera setmana de febrer, concretament del 4 al 10 de febrer de 2016. És per això que ja hem de començar a preparar les disfresses i, el que és més important, totes les persones que desitgin participar de manera activa a la festa que organitza la Comissió de la Recuperació del Carnaval de Montmeló, ja poden inscriure's.

 

Es por formar part del seguici del Rei Carnestoltes, o bé participar en els tallers de maquillatge y de l'arribada del Rei. Per últim es pot participar a la rua, formant una comparsa, un grup, o en parella, i també podreu sopar amb les diferents comparses i grups, al pavelló.

 

Sigui quina sigui l'opció, us recordem que les inscripcions estan obertes fins al 29 de gener. Tota la informació us la facilitaran al Centre Cultural de La Torreta, o bé a l'Estació Jove, durant la tarda, de dilluns a divendres.

 

 Carnaval de Montmeló

El Rei Carnestoltes a Montmeló

 

INSCRIPCIONS CARNAVAL FINS AL 29 DE GENER

Inscripció de comparses i grups per a la Rua de Carnaval, per a poder optar a l'obsequi.
Inscripcions al sopar de comparses.


ADULTS: Més de 18 anys. A La Torreta C.C.
JOVES: De 12 a 17 anys. A L'Estació Jove.


COMPARSES: 11 o més persones
GRUPS: entre 5 i 10 persones


Després del 29/01/16 i fins al 05/02/2016, la inscripció s'haurà de fer a les comparses: Comparsa del "Cul de sac del Rei Carnestoltes" (adults) i Comparsa de “l'Estació Jove" (joves).

 

 

OBSEQUIS ADULTS
Totes les comparses i grups que hagin realitzat una exhibició (valorada correctament pel jurat) durant la Rua del dissabte, rebran un obsequi per part del S.M. Rei Carnestoltes.

 


PREMIS JUVENILS

De 12 a 17 anys, residents a Montmeló o inscrits al INS Montmeló


Premi d'una sortida de cap de setmana:
• Al grup i la comparsa més elaborada
• Al grup i la comparsa més engrescadora


Grups: entre 5 i 10 persones

Comparses: 11 o més persones

 

 

ALTRES DADES A TENIR EN COMPTE

Les comparses i grups s'han d'inscriure obligatòriament abans del 29 de gener. Qui vulgui disfressar-se i no formi part un grup o comparsa, podran inscriure's a la Rua formant part de la Comparsa del "Cul de sac del Rei Carnestoltes" (adults) o de la Comparsa de "l'Estació Jove" (joves)

 

 

info. La Torreta C.C. • de 16 a 21 h • 93 572 10 33

e-mail latorreta@montmelo.cat

 

info. L'Estació Jove • de 17 a 20 h • 93 572 02 99

e-mail estaciojove@montmelo.cat

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:30