TRES REPRESENTACIONS DE BODAS DE SANGRE A LA POLIVALENT
Dimarts, 11 de juliol de 2017
Aquest cap de setmana, la companyia Montmeló Cultura i Tradició, farà tres representacions de la coneguda obra de Federico García Lorca, Bodas de Sangre.
Aquestes tres representacions es faran en format reduït i amb un aforament limitat a cada funció de 60 persones. Seran les primeres representacions d'aquesta obra per la companyia resident a la Polivalent.
Les funcions seran el divendres 14 de juliol a les 21 hores, dissabte 15 a les 22 i diumenge 16 a les 19.30 hores. Totes les persones interessades a adquirir l'entrada han d'anar al centre Cultural la Torreta de Montmeló, en horari de tarda-nit, de 17 a 21 hores, per recollir l'entrada anticipada. El preu és de 7 euros.
- Repartiment - Adrià Teixidó, Jordi Blanchart, Joan Martí, Claudia Fernández, Àngels Martí, Susana Castellano, Marta Cajaraville, Mar Garcia, Eva Mateos, Claudia Rejas, Sonia Gil i I Gemma Tomás
- Direcció i adaptació - Joan Sors