TRES PÒDIUMS PEL CLUB KARATE MONTMELÓ EN EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DEL PASSAT 6 D'OCTUBRE
El Pavelló Municipal de Montmeló va tornar a omplir-se de tatamis, per acollir per segon any consecutiu el campionat de Catalunya de karate, amb una participació de més de 400 esportistes.
El campionat va acollir tres categories - cadet, júnior i sub21- en les modalitats de kata i kumité. El pavelló Municipal estava ple a vessar: Sis tatamis, més de 400 karatekes i les grades plenes de públic. Tot un èxit de participació, d'organització i de públic.
El Club local va competir amb una curta representació de sis karatekes. Malgrat aquest hàndicap, tres karatekes locals van obtenir un lloc en el pòdium: dues medalles de bronze i una de plata. Els tres guardonats van obtenir el pas directe a la preselecció de la Federació Catalana de Karate, al CAR Sant Cugat.
Aquest van ser els resultats dels participants locals:
- Carla Braceros - Sub21, femení, +50kg, kumite: 3r classificada
- Rodrigo Rodríguez - Sub21, masculí, +84kg, kumite: 3r classificat
- Soufian Adraou - Sub21, masculí, +67kg, kumite: 2n classificat