TANCAMENT DEL CASAL DE LA GENT GRAN
Dimecres, 11 de març de 2020
Ateses les mesures indicades pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, per a la prevenció del Coronavirus, en referència als Centres de serveis per a la Gent Gran, l'Ajuntament de Montmeló ha decidit el tancament del Casal de la Gent Gran, així com de les activitats de tallers i cursos que es porten a terme en aquestes instal·lacions.
Aquesta mesura és temporal i es procedirà a la seva obertura en funció a les mesures que el Departament de Salut vagi indicant en cada moment.