TALLERS EN DIRECTE PER ESTALVIAR DES DE CASA

Dimecres, 10 de juny de 2020

La Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat han volgut crear un producte virtual adaptat a la realitat local, i per aquest motiu s'han coordinat amb el Consell Comarcal per impulsar una sèrie de seminaris virtuals – altrament dits webinars - durant el mes de juny.

 

L'objectiu principal d'aquesta acció virtual és apropar a la ciutadania i empreses dels municipis - sobretot municipis mitjans i petits - els serveis d'assessorament en estalvi  i eficiència energètica a través d'eines virtuals.

 

L'estalvi i l'eficiència energètica són ara conceptes a seguir tenint en compte, en uns moments que bona part de la ciutadania ens hem de quedar a casa moltes hores. Entenem que des de les administracions públiques cal ajudar, formar i sensibilitzar sobre aquests conceptes en tot moment, però ara especialment tant pel valor ambiental associat, però també per la importància econòmica i social que en aquest moments té l'estalvi energètic.

 

La inscripció es pot fer a través del següent enllaç:

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17