S'inicia el nou curs de tallers del Casal de la Gent gran ubicat a la G2M
El Casal de la Gent Gran de Montmeló inicia un nou curs adaptant-se a la situació de pandèmia universal originada per la Covid- 19.
Amb la finalitat de donar resposta a les noves necessitats sorgides a conseqüència del confinament i atenent les normatives higiènica sanitària, s'ha reprès el curs de tallers del Casal de la Gent Gran de Montmeló en una nova ubicació, de caràcter excepcional, al Centre de Formació i Recursos G2M, a la planta baixa de l'edifici B.
La nova normativa dictada per les autoritats sanitàries corresponents obliga a aplicar normes com són la baixada de ràtios (màxim 10 usuaris per taller). Per aquest motiu enguany a l'hora de la inscripció, les persones usuàries podran sol·licitar plaça a un màxim de tres tallers indicant l'ordre de prioritat d'aquests.
Si es donés el cas que les inscripcions superen el nombre de participant per taller, haurem de realitzar un sorteig per adjudicar les places. El personal del Casal es posarà en contacte amb per indicar als tallers on finalment han obtingut plaça.
Aquest curs s'estrenen 4 tallers per completar l'oferta terapèutica als tallers habituals: psicomotricitat, teatre musical, art-teràpia i musicoteràpia. Com a novetat també s'ofereix l'opció al taller de memòria de realitzar el curs de forma no presencial.
Les inscripcions finalitzaran el 23 de setembre. I l'inici de curs es preveu el dia 1 d'octubre.