SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT 2019
Dins la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat, del 16 al 22 de setembre, des de la regidoria de Mobilitat, es durà una campanya d'informació i sensibilització per donar a conèixer Els Camins escolars de Montmeló.
Al llarg del darrer trimestre de l'any es duran a terme tot un seguit d'accions amb l'alumnat i ciutadania per tal de promoure iniciatives relacionades amb la seva implementació: Veí amic, Xarxa de voluntaris-conductors, establiment de punts de sortida al llarg del recorregut, senyalització dels camins naturals per arribar a les escoles.
Aquest serà el punt de partida de tot un seguit d'activitats que tenen com a objectiu principal aconseguir un entorn més saludable i sostenible, amb una mobilitat més segura i sana. Per aconseguir tot això s'han preparat activitats com caminades, una unitat de vigilància i control de la contaminació atmosfèrica, activitats específiques per a la gent gran, una bicicletada popular i una sortida a peu amb la tècnica de la marxa nòrdica.