S'APROVA EL REGLAMENT D'ÚS DE LES PISCINES MUNICIPALS

Divendres, 16 de juny de 2017

El ple del mes de maig va aprovar el reglament d'ús de les piscines d'estiu. Aquest reglament té per objecte regular l'ús i el correcte funcionament de les piscines municipals d'estiu que obriran el 26 de juny i tancaran el 3 de setembre.

 

El reglament regula l'accés a la instal·lació, fixa l'aforament màxim, que és de 746 persones i marca les normes de comportament que s'han de tenir al recinte, així com limita l'accés a persones que portin armes o objectes susceptibles de ser utilitzats com a tals, i les que portin robes o símbols que incitin a la violència, el racisme o la xenofòbia, d'acord amb el Codi Penal.

També regula l'accés de persones que puguin ser perilloses o molestin altres persones usuàries, en especial, les que estiguin consumint drogues i les que mostrin signes d'embriaguesa.

 

El reglament estableix que no es permet l'entrada d'animals, excepte en el cas de gossos pigall i tampoc es permet la gravació d'imatges per a protegir l'honor, la intimitat i la pròpia imatge.

 

El text incorpora articles per garantir els drets i fixar les obligacions de les persones usuàries, com per exemple: no banyar-se amb ferides obertes, no fumar a la instal·lació, no menjar ni beure a la zona de bany, no banyar-se amb roba inadequada, no entrar neveres, no accedir si no hi ha personal de socorrisme, etc.

 

Per últim es recull una sèrie de recomanacions i un règim de sancions en funció de la categorització de la infracció.

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52