Revetlla de Sant Joan segura. Encesa de la foguera
Dimecres, 23 de juny de 2021
A Montmeló no hem volgut deixar de celebrar la Nit de Sant Joan i amb la col·laboració de la colla de Diables de Montmeló i d'Òmnium Cultural de Montmeló, encendrem la Foguera a la plaça de l'Estació Jove a les 21 hores. Tenint en compte les mesures Covid establertes l'aforament serà limitat i les persones assistents estaran assegudes respectant la distància de seguretat.
Fem un Sant Joan diferent amb grups reduïts, amb la família i els amics, però amb molta precaució, tant per evitar possibles contagis de la Covid-19 com per evitar els accidents fent un mal ús del material pirotècnic.
- Celebra una festa de Sant Joan única, en grups reduïts de persones (familiars o amics).
- Evita les festes amb aglomeracions de gent.
- Mantingues les mesures de protecció i higiene per prevenir contagis, com l'ús de mascareta, la distància física entre les persones, el rentat de mans amb aigua i sabó.
- Si fas ús de pirotècnia no facis servir el gel hidroalcohòlic; són incompatibles.
- En cas de manipular pirotècnia les mascaretes més apropiades són les de cotó. Les mascaretes quirúrgiques són de paper i polipropilè, materials gens adequats amb el magnesi de la pirotècnia.
- Evita compartir menjar i estris a l'hora dels àpats.