Reunió de treball amb el Secretari General d'Infraestructures

Divendres, 4 de març de 2022

L'alcalde s'ha reunit avui divendres 4 de març amb el Secretari General d'Infraestructures, senyor Xavier Flores, a la seu de la Demarcació de Carreteres a Barcelona.

La reunió ha servit per parlar de la integració de la segona fase del soterrament, del desdoblament de la C17 i dels accessos de les autopistes AP7 i C33 a Montmeló i de l'apantallament acústic a can Tabola.

A la trobada s'ha posat en coneixement del nou responsable del Ministeri de Transport els temes que afecten a Montmeló i que li són competència. El Secretari ha demanat una trobada amb els responsables de la Generalitat per avançar en aquests temes i dotar dels recursos necessaris per aconseguir-los.

Darrera actualització: 2.09.2022 | 10:25