POSADA EN MARXA DELS PUNTS DE RECÀRREGA RÀPIDA DE VEHICLES ELÈCTRICS

Dimecres, 20 de novembre de 2019

Ja està en marxa el punt de recàrrega ràpida de vehicles elèctrics del Sector Nord i el del Circuit de Catalunya.

 

Per utilitzar aquests punts només cal descarregar-se una aplicació al telèfon mòbil (EVCharge) o escanejar el codi QR que hi ha als equips per poder instal·lar-la. 

 

La recàrrega de vehicles elèctrics serà gratuïta el primer any per a tots els usuaris. A partir del segon any serà gratuïta pels ciutadans que paguin l'impost de vehicles elèctrics al municipi de Montmeló i que disposin d'una targeta RFID. A la resta de persones usuàries se les cobrarà una tarifa mitjançant l'APP mòbil EV Charge.

 

Els punts compten amb un telèfon de suport accessible les 24hores els 7dies a la setmana per assegurar el correcte funcionament i ofereixen un servei d'assessorament personalitzat a les persones usuàries durant el procés de càrrega.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12