POSADA EN MARXA DELS PUNTS DE RECÀRREGA RÀPIDA DE VEHICLES ELÈCTRICS
Ja està en marxa el punt de recàrrega ràpida de vehicles elèctrics del Sector Nord i el del Circuit de Catalunya.
Per utilitzar aquests punts només cal descarregar-se una aplicació al telèfon mòbil (EVCharge) o escanejar el codi QR que hi ha als equips per poder instal·lar-la.
La recàrrega de vehicles elèctrics serà gratuïta el primer any per a tots els usuaris. A partir del segon any serà gratuïta pels ciutadans que paguin l'impost de vehicles elèctrics al municipi de Montmeló i que disposin d'una targeta RFID. A la resta de persones usuàries se les cobrarà una tarifa mitjançant l'APP mòbil EV Charge.
Els punts compten amb un telèfon de suport accessible les 24hores els 7dies a la setmana per assegurar el correcte funcionament i ofereixen un servei d'assessorament personalitzat a les persones usuàries durant el procés de càrrega.