PLE EXTRAORDINARI TELEMÀTIC DEL 30 D'ABRIL DE 2020
Divendres, 1 de maig de 2020
La situació d'emergència sanitària provocada per la crisi del coronavirus va marcar el ple extraordinari de l'Ajuntament de Montmeló que es va celebrar dijous 30 d'abril. Es va fer de manera telemàtica amb tots els regidors a casa seva i els veïns el podien seguir a través del canal de Youtube de l'Ajuntament de Montmeló.
Donada l'excepcionalitat del moment i la situació de confinament, les preguntes de la ciutadania havien de ser enviades per correu electrònic abans de dimarts 28 d'abril.
Aquest és el vídeo del Ple extraordinari del dia 30 d'abril