PERÍODE DE MATRICULACIÓ AL CFA MONTMELÓ, DEL 2 AL 19 DE JULIOL
Si ets jove i vols obtenir el graduat de l'ESO, vols accedir a un grau mitjà o superior o vols realitzar cursos d'accés a la universitat, arà ets a temps. El Centre de Formació dAdults de Montmeló, ubicat a les instal·lacions de la G2M, obre el període de preinscripció per al curs 2019-2020.
Molts joves que deixen els estudis sense haver obtingut el graduat de l'ESO, no tindran l'oportunitat d'accedir a bons llocs de treball. El CFA de la G2M ofereix a aquest sector de públic cursos de preparació per a les proves d'accés a cicles formatius de grau mitjà i superior, així com cursos de preparació per obtenir el títol de graduat en ESO.
L'oferta formativa del CFA és molt àmplia i es completa amb altres cursos destinat a públic adult, com les cursos d'alfabetització, anglès, castellà, informàtica, tallers de coneixements bàsics i els cursos de preparació per a proves d'accés a la universitat, per a majors de 25 i 45 anys.
Preparar el futur professional amb una bona formació és imprescindible per entrar al mercat de treball. Al CFA trobaràs totes les respostes a les teves necessitats formatives, sense moure't de Montmeló.
Fins al al 19 de juliol està obert el període de matriculació. Les persones interessades poden acudir a la G2M, en horari de tarda (de 16 a 20 hores) per realitzar la preinscripció. Per la seva banda, l'horari durant el període de matriculació serà de 10 a 13 hores (del 2 al 19 de juliol). La primera setmana de setembre, del 3 al 9, es tornarà a obrir el termini de matrícula, si queden places.
- CFA MONTMELÓ: Nou, 34
- Tel. 935720997
- Mail: a8056021@xtec.cat