Noves subvencions municipals per als sectors més afectats per la Covid

Dijous, 19 de novembre de 2020

L'Ajuntament de Montmeló, arran de la situació generada per les darreres restriccions de l'activitat, ha aprovat unes noves subvencions per a les activitats més afectades per les mesures de control de la crisi del Covid.

 

Aquestes subvencions se sumen a les altres subvencions que s'han tret fins ara. Recordem que al juny ja es van plantejar unes noves subvencions municipals, que aquest octubre es van tornar a oferir, ampliades, i ara es treuen aquestes terceres, amb unes bases i un procediment més senzill.

 

És una quantitat fixa de 300 o de 150 euros, segons els casos,  i només es demana el formulari específic emplenat, el NIF de l'activitat i el full de transferència bancària.

 

Cal tenir present que el darrer dia per sol·licitar-la és el 27 de novembre, divendres de la setmana vinent, i que si es vol presentar la instància de forma presencial, cal demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. També es pot fer per via telemàtica a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la pàgina web, escollint el tràmit "instància general" i adjuntant-hi el formulari específic i el full de transferència bancària.

 

+ informació: Departament de Promoció Econòmica: 616206392 o bé ernest@montmelo.cat

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18