NOVA CELEBRACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DELS MONUMENTS I LLOCS HISTÒRICS

Diumenge, 7 d’abril de 2019

Cada 18 d'abril se celebra arreu del món el Dia Internacional dels Monuments. La data va ser creada l'any 1982 pel Consell Internacional de Monuments i Llocs (ICOMOS) i aprovada l'any 1983 per l'Assemblea General de la UNESCO amb l'objectiu de promoure el coneixement del patrimoni cultural de la humanitat i prendre consciència de la seva vulnerabilitat i de la necessitat de protegir-lo i conservar-lo per a les generacions futures.

 

L'assentament romà de Mons Observans, declarat Bé Cultural d'Interès Nacional en la categoria de Zona Arqueològica, s'adhereix a aquesta celebració amb una jornada de portes obertes que es durà a terme el diumenge 14 d'abril amb una jornada de portes obertes amb visites guiades i tallers gratuïts per a tot el públic assistent. També es realitzarà un tast de cuina romana.

 

A la tarda, l'activitat tindrà lloc al Museu Municipal de Montmeló, on es realitzarà una visita guiada per l'exposició "Pintures murals romanes del primer estil pompeià".

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12