NOU ESPAI COWORKING: MÉS SUPORT A L'OCUPACIÓ

Dimarts, 3 d’octubre de 2017

Paral·lelament a la tasca que es fa des del Servei Local d'Ocupació, des de l'Ajuntament de Montmeló es poden cedir espais municipals a treballadors o empreses per a fer activitats de formació i/o per a treballar-hi.

 

En aquest sentit, aquest octubre entra en funcionament el nou Espai Coworking, una sala amb diversos punts de connexió a la xarxa on hi poden treballar diverses persones a la vegada, en un ambient tranquil.


El nou espai coworking és al Centre de Formació i Recursos G2M, en una zona on s'hi ha fet obres darrerament per tal d'acollir, entre altres, aquest nou ús, el qual està disponible únicament per a persones que estiguin ocupades legalment. La taxa per a la utilització de l'espai preveu diverses franges horàries i contempla bonificacions per a persones de Montmeló.

 

Altres espais a la vostra disposició:

  • ESPAIS DE RECERCA DE FEINA. Espais, orientació i formació 100% subvencionada per a persones que necessiten millorar la seva competència en la recerca de feina i que busquen un lloc disponible on poder-ho fer amb regularitat.
  • ESPAI EMPRÈN. Despatxos i aula totalment equipada de cuina i menjador que poden ser la seu de la teva empresa. Condicions especialment avantatjoses per a nous emprenedors.
  • AULES DE DIVERSES CARACTERÍSTIQUES PER A FER FORMACIÓ. De diverses mides, amb equip de projecció, aire condicionat, d'informàtica, de cuina-menjador.

    Més informació: Departament de Promoció Econòmica
  • promoec@montmelo.cat
  • 935720000 ext. 142,143
Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52