Mulla't per l'esclerosi múltiple: Gertrudis presenta la pitjor cançó de l'estiu
Gràcies a les teves donacions aquesta cançó i la vida de moltes persones ja comença a sonar més bé. #MullatPerqueSoniMillor
Mira el vídeo i veuràs com gràcies a les teves donacions LA PITJOR CANÇO DE L'ESTIU, cacofónica i arrítmica, ja comença a sonar millor. La falta d'harmonía de la cançó és comparable amb el que suposa conviure amb els símptomes de l'esclerosi múltiple. Segueix mullant-te per l'esclerosi múltiple i fem que soni molt millor!
PER QUÈ MULLAR-SE?
L'esclerosi múltiple (EM) és una malaltia neurològica i sense cura. Els símptomes de l'esclerosi múltiple són com una cançó arrítmica, sense harmonia, a la qual li falten moltes notes.
Hi ha molts motius per mullar-se:
- Perquè encara no sabem la causa de l'esclerosi múltiple, que afecta a 9.000 persones a Catalunya i a 55.000 a tot l'estat.
- Perquè és la segona causa de discapacitat en adults joves darrere els accidents de trànsit.
- Perquè la crisi del coronavirus ha augmentat la indefensió de les persones amb EM.
A QUÈ ES DESTINEN ELS FONS DEL MULLA'T?
El 'Mulla't’ és la campanya anual més important de la Fundació Esclerosi Múltiple i permet que la vida de les 9.000 persones que a Catalunya tenen aquesta malaltia soni millor amb serveis d'atenció a les persones recent diagnosticades, neurorehabilitació, formació laboral així com recerca per alentir la progressió de la malaltia. Enguany, la crisi del coronavirus ha convertit el 'Mulla't' en més important que mai perquè en temps de coronavirus, no podem oblidar l'esclerosi múltiple.
COM MULLAR-TE?
- Aconsegueix un article del Mulla’t
- Fes un donatiu
- Participa a les activitats del Mulla't
- Busca l'oli del Mulla’t al teu supermercat comprant una ampolla d'oli OleAurum durant el mes de juliol als establiments de Bonpreu i Esclat, Caprabo, Carrefour, Condis, Consum, El Corte Inglés, Gros Mercat, Sorli, Supermercats Michellangelo i Valvi.
