MONTMELÓ ACULL NOVAMENT EL DEBAT D'HABITATGE DEL CONSELL COMARCAL

Dijous, 14 de març de 2019

L'ocupació ha centrat el primer debat sobre habitatge organitzat pel Consell Comarcal del Vallès Oriental

 

El primer debat s'ha dut a terme aquest dijous, 14 de març, a la Sala de la Concòrdia de l'Ajuntament de Montmeló sota el títol Els límits de l'habitatge: quan habitar esdevé ocupar. Aquesta primera jornada de debats ha versat sobre l'ocupació des de diferents punts de vista: des de conflicte de béns jurídics, fins a l'existència de màfies passant per la controvèrsia administrativa i ètica de l'empadronament.

 

El Consell Comarcal del Vallès Oriental organitza, novament, dues jornades de debats sobre habitatge amb el títol L'habitatge: el debatem per viure’l que tenen per objectiu proporcionar un marc per a la reflexió conjunta sobre aquesta matèria de la mà d'experts de diversos àmbits.

 

Els debats estan adreçats principalment a tècnics i responsables municipals.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12