MONTMELÓ ACULL NOVAMENT EL DEBAT D'HABITATGE DEL CONSELL COMARCAL
L'ocupació ha centrat el primer debat sobre habitatge organitzat pel Consell Comarcal del Vallès Oriental
El primer debat s'ha dut a terme aquest dijous, 14 de març, a la Sala de la Concòrdia de l'Ajuntament de Montmeló sota el títol Els límits de l'habitatge: quan habitar esdevé ocupar. Aquesta primera jornada de debats ha versat sobre l'ocupació des de diferents punts de vista: des de conflicte de béns jurídics, fins a l'existència de màfies passant per la controvèrsia administrativa i ètica de l'empadronament.
El Consell Comarcal del Vallès Oriental organitza, novament, dues jornades de debats sobre habitatge amb el títol L'habitatge: el debatem per viure’l que tenen per objectiu proporcionar un marc per a la reflexió conjunta sobre aquesta matèria de la mà d'experts de diversos àmbits.
Els debats estan adreçats principalment a tècnics i responsables municipals.