MINUT DE SILENCI AVUI A LES 12 HORES PER LES VÍCTIMES DE LA COVID-19

Divendres, 5 de juny de 2020

Amb motiu de la finalització a la mitjanit d'avui dels deu dies de dol oficial convocats en memòria de les víctimes de la Covid-19, la Federaión Española de Minicipios y Provincias (FEMP) convida els governs locals a guardar un minut de silenci a les 12 hores d'avui divendres, 5 de juny, en record de totes les víctimes de la Covid-19. L'Ajuntament de Montmeló se suma a aquesta convocatòria.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17