Marta Ibáñez deixa el càrrec de regidora després d'un any i set mesos
Durant el ple del passat 26 de gener, Marta Ibáñez Abril va presentar la seva renúncia al càrrec de regidora per motius personals.
Marta Ibáñez ha estat regidora de Biodiversitat, Cooperació i Solidaritat, Infància i Joventut, Qualitat ambiental i gestió energètica, Salut Pública i Sostenibilitat i espais naturals, durant un any i set mesos.
Durant el seu comiat, Marta ha volgut "agrair l'oportunitat que li ha donat la ciutadania de treballar per fer un Montmeló millor, especialment durant aquests mesos tan difícils a causa de la crisi sanitària". També a donat les gràcies a l'alcalde Pere Rodríguez, a l'equip de govern, als treballadors i treballadores de l'Ajuntament, als companys i companyes de partit, a la seva família i molt especialment, a la ciutadania de Montmeló.
Els diferents portaveus dels quatre grups municipals representats en el ple hna agraït a Marta Ibáñez la feina feta i han desitjat tots ells bona sort en la nova etapa personal i professional.
Com amb la resta de càrrecs sortints, se l'ha fet entrega d'una placa commemorativa de record. El 27 de febrer, durant el pròxim ple municipal, prendrà possessió del càrrec el nou regidor entrant que substituirà a Marta Ibáñez.