Lliurament dels premis del concurs Escriu-Mó

Dijous, 29 d’abril de 2021

Entre la gran varietat d'activitats que es van organitzar per a la diada de Sant Jordi, hi havia el concurs de relats Escriu-Mó, que justament el 23 d'abril era el darrer dia per lliurar els relats.

 

Aquest concurs és el segon any que se celebra a Montmeló a càrrec d'Òmnium Montmeló i Oficina de Català, juntament amb l'àrea de Cultura de l'Ajuntament i amb la col·laboració de la biblioteca La Grua.

 

Aquest divendres, 30 d'abril, s'anunciarà a través de les xarxes socials el nom dels guanyadors de les 3 categories: infantil, juvenil i adults i diumenge, 2 de maig, es 12 h del migdia, es farà el lliurament dels premis al Museu.

 

Com és una activitat amb aforament limitat, es demana a les persones que estiguin interessades a assistir-hi que enviïn un correu a montmelo@cpnl.cat

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18