LLIURAMENT DE LES ENTRADES ALS GUANYADORS DEL SORTEIG DEL GRAN PREMI DE MOTOGP 2017

Dijous, 14 de juny de 2018

L'Ajuntament de Montmeló, com cada any, ha realitzat el sorteig d' entrades per assistir al Gran Premi de Motociclisme, en el qual podien participar tots els montmelonins i montmelonines majors d'edat. S'han sortejat un total de cinc entrades dobles per a la tribuna.

 

Enguany han hagut un total de 172 sol·licituds vàlides. La inscripció al sorteig va estar oberta fins ahir dimecres 13 de juny a les 9 hores. Per poder participar en el sorteig era imprescindible estar empadronat a Montmeló i ser major d'edat.  El sorteig es va realitzar a l'Ajuntament ahir a les 14 hores i avui s'ha realitzat el lliurament de les entrades dobles. Les persones guanyadores podran accedir durant els tres dies de competició a la Tribuna F, a final de recta.

 

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51