LLIURADES 1000 BATES PER AL PERSONAL SANITARI DE L'HOSPITAL DE GRANOLLERS

Dijous, 2 d’abril de 2020

Dijous 2 d'abril s'ha fet lliurament de 1000 bates de plàstic d'un sol ús a l'Hospital de Granollers.

 

Un cop acabades les mascaretes, les mans i les màquines del voluntariat de Montmeló es van posar a treballar en la confecció de bates seguint les instruccions que el mateix hospital ens havia fet arribar.

 

Ara hem rebut nou material i esperem arribar a fer 2000 bates més per al personal sanitari de l'Hospital de Granollers.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17