L'Estat declara el Gran premi de Barcelona-Catalunya de Fórmula 1 com a esdeveniment d'interés públic
Dimarts, 21 de juliol de 2020
El Gran Premi de Fórmula 1 que acollirà el Circuit de Montmeló a l'agost serà, per primer cop, un esdeveniment d'interès nacional.
Gràcies a aquesta mesura les empreses que col·laboren en la seva organització tindran beneficis fiscals. A més, aquesta situació també permetria a l'Estat implicar-se econòmicament en el finançament de la prova. Es tracta d'una mesura que demanaven fa temps des de l'Ajuntament de Montmeló.
El Gran Premi de Barcelona-Catalunya se celebrarà entre el 14 i el 16 d'agost. A causa de l'emergència sanitària, la prova es farà sense públic. Ara però, com s'ha declarat esdeveniment d'interès nacional, es podria retransmetre de manera gratuïta a banda del format habitual de pagament.