L'Estació Jove torna a obrir les portes al jovent de Montmeló

Dilluns, 20 de setembre de 2021

L'Estació Jove torna amb més forces que mai. La millora de la incidència de casos de Covid ha permès que l'espai jove de Montmeló torni a obrir amb relativa normalitat: serà obligatori l'ús de mascareta i l'aforament és del 50%, però les joves del poble ja poden venir a gaudir d'activitats, sala d'estudi, jocs de taula, futbolí, tenis taula, espai de trobada i molt més a partir del pròxim 21 de setembre.

 

L'horari d'aquest curs serà de cinc a nou de la tarda, de dimarts a diumenge. Si tens més de 12 anys, no perdis l'oportunitat i vine a participar en les tardes de l'Estació Jove!

 

La programació per aquest mes d'octubre, és:

 

5 d'octubre

  • Taller de xocolata

 

8 d'octubre

  • Jam Session

 

9 d'octubre

  • K-Pop

 

15 d'octubre

  • Cinema

 

16 d'octubre

  • Taller de percussió amb Brincadeira

 

17 d'octubre

  • 3 x 3 de futbol

 

23 d'octubre

  • K-Pop

 

26 d'octubre

  • Taller de panellets

 

Passa per l'Estació Jove i t'informaran de tota la programació. Viu l'Estació Jove!

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19