L'Estació Jove torna a obrir les portes al jovent de Montmeló
L'Estació Jove torna amb més forces que mai. La millora de la incidència de casos de Covid ha permès que l'espai jove de Montmeló torni a obrir amb relativa normalitat: serà obligatori l'ús de mascareta i l'aforament és del 50%, però les joves del poble ja poden venir a gaudir d'activitats, sala d'estudi, jocs de taula, futbolí, tenis taula, espai de trobada i molt més a partir del pròxim 21 de setembre.
L'horari d'aquest curs serà de cinc a nou de la tarda, de dimarts a diumenge. Si tens més de 12 anys, no perdis l'oportunitat i vine a participar en les tardes de l'Estació Jove!
La programació per aquest mes d'octubre, és:
5 d'octubre
- Taller de xocolata
8 d'octubre
- Jam Session
9 d'octubre
- K-Pop
15 d'octubre
- Cinema
16 d'octubre
- Taller de percussió amb Brincadeira
17 d'octubre
- 3 x 3 de futbol
23 d'octubre
- K-Pop
26 d'octubre
- Taller de panellets
Passa per l'Estació Jove i t'informaran de tota la programació. Viu l'Estació Jove!
- www.instagram.com/estaciojove
- estaciojove@montmelo.cat
- 935720299 ext. 184 / 662 385 565