L'Escola de Música celebra Santa Cecília amb un concert a la Polivalent

Dilluns, 29 de novembre de 2021

Aquest passat 27 de novembre per la tarda els alumnes de les agrupacions intrumentals i el cor gòspel van realitzar un concert a la Sala Polivalent per celebrar Sta. Cecília.

 

En aquesta ocasió vam comptar amb la participació de l'ensemble de pianos, de les orquestres de guitarres i corda, el conjunt instrumental dels alumnes més petits i es va estrenar la banda de l'escola. 

 

Es van interpretar obres diverses de totes les èpoques i estils: des de les més actuals com Bad guy de B. Eilish o This is me de B. Passek fins obres tradicionals com Greensleaves o Tumbalalaika.

 

 

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19