L'EQUIP DEL CET GRUPEM S’INTEGRARÀ AL CLUB FUTBOL MONTMELÓ UNIÓ ESPORTIVA

Diumenge, 11 d’agost de 2019

Ja fa un temps que el nostre equip de futbol del Centre Especial de Treball està entrenant al camp del FC Montmeló.

 

El dia 8 de Juny va jugar un partit amistós amb el FC Sabadell i el 16 va participar en la jornada "Enfutbola't" organitzada per la Fundació Catalana de l'FCF. La notícia és que a partir de la temporada vinent el nostre equip s'integrarà al FC Montmeló.

 

Amb la samarreta del Montmeló participarà de la lliga organitzada per la Federació Catalana d'Esports per a Disminuïts Psíquics (ACELL) i continuarà jugant partits amistosos amb altres clubs d'arreu de Catalunya esperant que la Federació de Futbol Catalana organitzi una lliga de futbol inclusiu.

 

  • Article extret del butlletí ÉS ESTIU. SOM GRUPDEM
  • Més informació: www.grupdem.com
Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12