L'EQUIP DE MONITORATGE DE L'ESCOLA ESPORTIVA T'ENSENYEN A FER EL BALL DEL REPTE DE DIUMENGE 12 D'ABRIL
Divendres, 10 d’abril de 2020
Com ja sabeu, Montmeló s'ha sumat al gran repte esportiu "BCN es mou dins de casa". El repte consisteix a fer que ciutadania surti als balcons per fer una sessió de fitness simultània el diumenge 12 d'abril a les 12 hores amb l'objectiu de sumar el nombre més gran de persones, de totes les edats i en qualsevol condició física.
Per tal que vegeu que la coreografia no és gens complicada i que la pot realitzar qualsevol persona, les monitores i monitors de l'Escola Esportiva de Montmeló han gravat un vídeo amb la coreografia oficial de "BCN es mou dins de casa". Són 3 minuts d'exercici i divertiment. Apa, ja podeu començar a assagar pel gran repte esportiu d'aquest diumenge 12 d'abril a les 12 hores.