L'Ajuntament signa un conveni amb entitats del municipi per la cessió d'un espai amb locals
Aquest dimecres dia 28 de juliol l'Ajuntament ha signat un conveni amb tres entitats de Montmeló per fer la cessió d'ús d'uns locals ubicats a la nau, propietat de l'Ajuntament, del carrer Font dels Créixens.
La Colla de Diables, la Colla de Geganters i Grallers i l'Esbart Dansaire podran fer ús d'un espai on tindran un local per a cadascuna de les entitats, a més d'una una sala comuna on podran realitzar reunions i una zona per a vehicles.
Les entitats podran començar a fer ús de l'espai des d'avui mateix. Aquesta cessió ajudarà al desenvolupament de les entitats i el foment de la cultura i el teixit associatiu local. Les entitats tindran un espai on emmagatzemar tots els seus materials i on preparar els actes i activitats que facin per el nostre poble o per donar a conèixer Montmeló arreu.