L'Ajuntament organitza un concurs de guarniment de balcons, finestres, tanques i façanes per aquest Nadal.
Per tal de seguir gaudint de la màgia i la il·lusió de les festes nadalenques, l'Ajuntament organitza una campanya de dinamització del comerç local, sota el nom d'EMOCIONA’T.
Entre les diferents accions previstes s'ha organitzat un Concurs de guarniment de balcons, finestres, tanques i façanes. Per participar en el concurs, cal inscriure’s prèviament a través del formulari del web o bé presencialment a l'Oficina d'atenció a la ciutadania, hi ha temps fins el dia 10 de desembre.
Es valorarà cadascun dels balcons i façanes i es passarà per cadascuna de les llars inscrites per a fer-ne una valoració. De cada balcó i façana presentat, se’n puntuarà:
- La bellesa
- L'originalitat
- La dificultat en l'elaboració/preparació.
A més del jurat, a partir del 17 de desembre i fins el dia 21, s'obrirà un nou formulari on tota la ciutadania podrà votar cada un d'aquests aspectes. Es valorarà de l'1 al 3, sent 1 la puntuació més baixa i 3 la més alta.
Animeu-vos a participar i animeu-vos a recórrer els carrers de Montmeló per decidir quin és el millor guarniment de Nadal.
- Podeu consultar les bases per participar aquí
- Incripció a través del formulari del web aquí