L'AJUNTAMENT OBTÉ SENTÈNCIA FAVORABLE DEL TRIBUNAL SUPERIOR DE JUSTÍCIA DE CATALUNYA PER AL SOSTENIMENT DE LES ESCOLES BRESSOL

Dilluns, 22 de gener de 2018

L'any 2014, l'Ajuntament de Montmeló va presentar recurs Contenciós Administratiu, conjuntament amb vint-i-cinc municipis, contra el departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya reclamant la subvenció pel sosteniment de places per a infants de 0 a 3 anys en llars infantils de titularitat municipal.

 

El passat dia 12 de gener, es va rebre la sentència del Tribunal Superior de Justícia que reconeix als ajuntaments recurrents el dret a percebre la quantitat de 1.300€ per alumne de les llars d'infants de titularitat municipal en relació als cursos escolars 2012-2013, 2013-2014 i 2014-2015.

 

Un cop sigui ferma la sentència, donat que la Generalitat podria presentar recurs, l'Ajuntament presentarà en la fase d'execució la reclamació d'aproximadament 156.000€ corresponents al deute pendent de compensar.

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52