LA UNITAT MÒBIL OFTALMOLÒGICA DE L'INSTITUT OFTALMOLÒGIC TRES TORRES HA ATÈS A 99 PERSONES
Dimarts, 23 de juliol de 2019
Del 15 al 19 de juliol ha estat instal·lada la unitat mòbil oftalmològica de l'Institut Tres Torres. Durant aquests dies han atès a un total de 99 persones; 41 homes i 58 dones.
La unitat mòbil realitza campanyes gratuïtes de prevenció del Glaucoma i la DMAE (Degeneració Macular Associada a l'Edad) a diferents municipis. Les revisions són per determinar si hi ha alguna patologia associada.
Durant aquests dies, les persones ateses, per franges d'edats, han estat:
- De 40 a 50 anys: 13 persones
- De 51 a 60 anys: 17 persones
- De 61 a 70 anys: 35 persones
- De 71 a 80 anys: 24 persones
- De 81 a 90 anys: 10 persones
De l'informe elaborat per l'Institut Oftalmològic Tres Torres, podem extreu que les patologies que s'han detectat són:
- Pacients amb possible Glaucoma (PIO alta): 2 persones
- Pacients amb possible DMAE: 2 persones
- Pacients amb cataracta o principi cataracta: 12 persones
Més informació: https://www.oftalmologiatrestorres.com/historia/