LA UNITAT MÒBIL OFTALMOLÒGICA DE L'INSTITUT OFTALMOLÒGIC TRES TORRES HA ATÈS A 99 PERSONES

Dimarts, 23 de juliol de 2019

Del 15 al 19 de juliol ha estat instal·lada la unitat mòbil oftalmològica de l'Institut Tres Torres. Durant aquests dies han atès a un total de 99 persones; 41 homes i 58 dones.

 

La unitat mòbil realitza campanyes gratuïtes de prevenció del Glaucoma i la DMAE (Degeneració Macular Associada a l'Edad) a diferents municipis. Les revisions són per determinar si hi ha alguna patologia associada.

 

Durant aquests dies, les persones ateses, per franges d'edats, han estat:

  • De 40 a 50 anys:  13 persones
  • De 51 a 60 anys:  17 persones
  • De 61 a 70 anys:  35 persones
  • De 71 a 80 anys:  24 persones
  • De 81 a 90 anys:  10 persones

 

De l'informe elaborat per l'Institut Oftalmològic Tres Torres, podem extreu que les patologies que s'han detectat són:

  • Pacients amb possible Glaucoma (PIO alta): 2 persones
  • Pacients amb possible DMAE: 2 persones
  • Pacients amb cataracta o principi cataracta: 12 persones

 

Més informació: https://www.oftalmologiatrestorres.com/historia/

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12