LA JOVENÍSSIMA IRENE PÉREZ GUANYA EL CONCURS FOTOGRÀFIC DE FESTA MAJOR

Dissabte, 2 de setembre de 2017

El 28 de juliol passat, es va realitzar el lliurament de premis del Concurs Fotogràfic de la Festa Major de Montme, ló 2017. El lliurament de premis va tenir lloc a la Biblioteca Municipal La Grua.


Amics de la Fotografia, entitat organitzadora del concurs, la dinamitzadora de la UBCM, com a entitat col·laboradora, i Ariadna Ojeda com a regidora de Festes de l'Ajuntament, van ser els encarregats de lliurar els diferents premis del Concurs Fotogràfic de Festa Major que aquest any arribava a la seva quarta edició.

Enguany hi ha hagut un considerable increment de participació i s'han presentat un total de 39 fotografies. Els organitzadors han premiat a les persones finalistes i han concedit tres premis: el tercer ha estat per a Carlos Morillo amb una fotografia nocturna general de Montmeló en el moment dels focs artificials. EL segon premi recull un moment d'un correfoc i és obra den Miguel Ángel Feijoó. I el primer premi és per a la joveníssima Irene Pérez que ha retratat un moment de la festa Holi Dolly a la plaça de la Cucurny.

Les fotografies participants estaran exposades durant tot el mes d'octubre a la Biblioteca Municipal. També formaran part de la pàgina central del proper número del butlletí municipal Crònica del mes de setembre que sortirà al carrer el dia 18 de setembre.
Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52