La Festa de l'Esport premia les persones i entitats esportives de Montmeló que han aconseguit títols durant la temporada 2021-2022
La Festa de l'Esport que va tenir lloc divendres passat va tenir dues parts ben diferenciades. Per una banda, infants i joves van gaudir d'un vespre de jocs esportius repartits per diferents espais del camp de futbol.
Jocs d'estratègia, partidets de futbol i bàsquets i xuts a porteria amb aigua van ser algunes d'aquestes proves. La gent que va participar d'aquesta tarda de jocs, a més de divertir-se, van ser premiades mb una sessió de bany nocturn a les piscines municipals.
I a partir de les 8.30 del vespre es va procedir als jardins de la Torreta al lliurament de premis i reconeixements esportius als diferents equips i persones que han guanyat un títol durant la temporada 2021-2022.
En aquesta renovada edició de la Festa de l'Esport han participat 8 entitats i es van concedir 10 premis que van ser els següents:
- L'equip A d'Escacs pel seu ascens a primera divisió.
- El sènior masculí d'Handbol de la Penya Blaugrana pel seu ascens a tercera catalana.
- Els equips Mini i Cadet de Bàsquet per ser campions de la seva lliga.
- Noa Pérez, gimnasta campiona individual del Montmeló Associació de rítmica.
- L'equip cadet de Futbol Sala de la Penya Blaugrana, campió de lliga.
- Alazne Llaó, campiona d'Espanya amb la selecció catalana de Futbol Sala.
- Els equips cadet masculí i sènior femení del Club de Futbol Montmeló, campions de les seves lligues.
- Marc Valldeneu, karateka, campió de Catalunya de Kys.
A més dels premis per ser campions, les vuit entitats van atorgar un reconeixement honorífic a persones, equips o juntes de la seva entitat que han destacat i han fet mèrits durant la temporada.