JORDI PELLICER, INSÍGNIA DE PLATA DE LA FEDERACIÓ CATALANA D'ESCACS

Diumenge, 14 d’octubre de 2018

El president del Club d'Escacs Montmeló, Jordi Pellicer, ha estat guardonat amb la insígnia de plata de la Federació Catalana d'Escacs. Un reconeixement al seu treball i dedicació als escacs; no només en l'àmbit local, també a escala comarcal i nacional.

 

Jordi Pellicer és el president de l'entitat des de la seva fundació, ara fa 34 anys i també és el fundador, el 1987, de l'escola d'escacs de l'entitat. El 1991 va introduir els escacs a les escoles de Montmeló com a activitat extraescolar i va promocionar els escacs a la comarca.

 

Actualment és delegat de l'equip en les competicions de la federació, membre de la comissió tècnica d'escacs del Vallès Oriental, àrbitre de les competicions escolars dels Jocs Esportius Escolars a Catalunya i col·laborador amb la FCE en les competicions en l'àmbit escolar.

 

Sense cap mena de dubte, els escacs a Montmeló no tindria el pes que des de fa molts anys té. El seu extens currículum dins el món dels escacs han donat com a fruit aquest reconeixement de la FCE.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51