Ja podeu enviar les vostres preguntes pel programa Jo vull saber de Ràdio Montmeló del mes d'octubre
El programa Jo vull saber del mes d'octubre es publicarà dijous 31 d'octubre. En aquest programa, l'alcalde contestarà tota una bateria de preguntes de la ciutadania. Teniu fins a les 14:00 h del dimecres 30, per enviar les vostres preguntes que es traslladaran al programa.
Els protagonistes d'aquest programa sereu vosaltres, la ciutadania i l'alcalde de Montmeló. Fins el dia abans de l'emissió del programa, dimecres 30 d'octubre podeu fer arribar les vostres preguntes, dubtes i inquietuds sobre les qüestions del municipi que ens afecten a tothom, a l'alcalde.
Per fer-ho, podeu enviar un correu a la ràdio, radiomo@montmelo.cat o bé una nota de veu o un whatsapp al telèfon 637150702, amb les vostres dades i la pregunta o tema que vulgueu saber.
El programa Jo vull saber es publicarà al web en format podcast, dijous 31 d'octubre i el dimecres anterior, a les 18 hores, s'emetrà la gravació per instagram, on també podreu fer arribar les preguntes “en directe”.