Ja podem conèixer les persones guanyadores del II concurs de relats Escriu-Mó
La diada de Sant Jordi va ser el darrer dia d'enviament dels textos que participaven en el concurs de relats que s'ha organitzat per segon any consecutiu a Montmeló.
El jurat del concurs està format per la regidora de Cultura Ariadna Ojeda, la Isabel Mas com a representant d'Òmnium Montmeló, la Fina Bassons com a directora de la biblioteca LA Grua i la tècnica de l'Oficina de Català, Susanna Corcho.
Les persones que formen el jurat són qui després de la lectura dels relats han decidit les persones guanyadores del concurs d'enguany. Val a dir que ha estat difícil la tria de guanyadors i guanyadores tenint en compte la temàtica, l'expressivitat, el llenguatge, l'extensió...
CATEGORIA A
1a_ LA WRITER amb el relat de Les bruixes de Montmeló
2a_ FLORETA amb el relat de Santa Georgina, la nova salvadora
CATEGORIA B
1a_ LAYIETA amb el relat d'Estimades papallones
2a_ SNOWWOLF amb el relat de Diari d'aventures del Ghost
CATEGORIA C
1a_ ALIOSHA amb el relat Destí
2a_ EL DEVORA LLIBRES amb el relat La veu dolça
Enhorabona a totes i tots els que hi heu participat! Heu demostrat quin bon nivell tenim de la llengua, la cultura i la tradició!
Aquest diumenge, a les 12h ens trobarem al Museu amb tots els participants que hi vulguin assistir, amb reserva prèvia de plaça a trucant a 634254450.