JA ES POT ACCEDIR ALS HORTS URBANS, AMB RESTRICCIONS
Dimarts, 7 d’abril de 2020
Dilluns 6 d'abril es va fer públic el Ban d'Alcaldia que elimina les restriccions d'accés als horts públics de Can Quico i El Raiguer, al mateix temps que limita a la collita de productes les accions permeses.
El ban afegeix que no es podrà plantar de nou ni regar o fer feines de manteniment en els horts públics. Els desplaçaments s'han de fer de forma individual i s'han establert torns amb dies i hores per a tots els hortolans. Al mateix temps s'han nomenat persones responsables que vetllaran pel compliment de les normes i el seu incompliment serà objecte de sanció.