INSTAL·LACIÓ A MONTMELÓ DEL PRIMER PUNT DE RECÀRREGA PER A VEHICLES ELECTRICS

Dissabte, 22 de juny de 2019

S'han iniciat les obres per a la instal·lació d'un nou punt de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics a l'altura de la Policia Local on ara hi ha la zona de contenidors. La zona de recàrrega constarà de dues places d'aparcament pintades de color verd i amb el símbol de l'endoll elèctric.

 

Les obres tenen una durada prevista d'un mes i llavors caldrà esperar que ENDESA faci la connexió. Aquesta actuació és un petit pas cap a la promoció de l'abandonament de l'ús dels combustibles fòssils i el camí cap a una mobilitat més sostenible i lliure de soroll. Inicialment, les recàrregues seran gratuïtes pels usuaris i s'utilitzarà una app mòbil per a fer-ne ús.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12