Finalitzada la instal·lació de les plaques solars al pavelló
Dimarts, 15 de febrer de 2022
La setmana passada van finalitzar les obres de la instal·lació fotovoltaica amb consum compartit a la coberta del pavelló . Es tracta d'una de les actuacions compreses en el pla del consistori per reduir la petjada ambiental.
L'objectiu de l'equip de govern és que el sistema produeixi part de l'energia que consumeix al mateix pavelló i alhora poder compartir-ne amb els equipaments municipals dels voltants com ara Can Dotras, el Casal de la Gent Gran o el mateix edifici de l'Ajuntament.
Les plaques solars de Montmeló ja estan preparades per entrar en funcionament. Resten pendents els tràmits amb la companyia subministradora per tal de donar d'alta, legalitzar i instal·lar el nou comptador per començar a funcionar.