FESTIVAL DE NADAL DEL TOC

Dilluns, 14 de gener de 2019

Els infants i joves del TOC van celebrar la seva festa de Nadal on estaven convidats tots els familiars així com tots els infants  i joves que hi participen.

 

Cada grup va representar un espectacle, els petits i mitjans van cantar una cançó de Nadal i van fer una dansa. Els grans van presentar l'edició d'un videoclip editat i representat per ells mateixos i els adolescents van fer juntamente amb les educadores l'edició d'un vídeo explicatiu del projecte mostrant les dinàmiques diàries, l'espai on es realitzen les activitats del curs. I alguns dels adolescents van ser els encarregats de presentar i dinamitzar l'acta.

 

El servei ha continuat obert durant les vacances escolars de Nadal, on han pogut realitzar activitats més lúdiques com, sortides, tallers de cuina i manualitats.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12