Escollits per sorteig els membres que formaran part de les meses electorals el 29N

Dijous, 5 de novembre de 2026

En un Ple extraordinari celebrat dimarts 3 de novembre s'han triat les persones que han de constituir els col·legis electorals.

L’elecció de les persones que han de formar part d’una de les 12 meses electorals per a les eleccions generals del 29 de novembre s’ha fet mitjançant un sorteig informàtic que es va celebrar dimarts 3 de novembre en el transcurs d'un Ple extraordinari. 

La mesa electoral és el lloc on s’emet el vot, es controla el desenvolupament de la votació i es du a terme el recompte i l'escrutini provisional. Estan formades per tres persones, un president o presidenta i dos vocals.

Amb aquest sorteig s’han designat 9 candidats per a cadascuna de les 12 meses electorals que hi haurà a Montmeló durant el dia de les eleccions. Així doncs, s’han triat 108 persones: 36 titulars (president, primer vocal i segon vocal) i 72 suplents (primer suplent de president, segon suplent de president, primer suplent del primer vocal, segon suplent del primer vocal, primer suplent del segon vocal i segon suplent del segon vocal) que estan sent notificades aquests dies. S'han escollit, a més, 7 suplents per poder fer front a les possibles al·legacions.

Les persones candidates a formar part d’una mesa són totes les persones inscrites en el cens electoral de Montmeló majors de 18 anys i menors de 70, i han de saber llegir i escriure. Les persones designades que tinguin seixanta-cinc anys o més hi poden renunciar durant els set dies següents a la designació.

Informació electoral

Darrera actualització: 5.11.2026 | 15:02