Es reobre el període de matriculació a L'Escola Municipal de Música 2020-2021
Dijous, 3 de setembre de 2020
Després del període matriculació del juliol, l'Escola Municipal de Música torna a obrir un nou període de matriculació a partir del mes de setembre fins a omplir el nombre total de places.
L'EMM Montmeló és una escola amb una oferta formativa diversa i flexible, adaptada a totes les edats, nivells i implicacions, que fomenta la creativitat i l'aprenentatge al llarg de la vida, tant per a aquells públics que busquen un aprenentatge musical a mida, com per als que desitgin fer de la música la seva professió.
Oferta formativa
- Música en família (0-3 anys)
- Sensibilització musical (3-5 anys)
- Prellenguatge musical i Roda d'instruments (6 anys)
- Llenguatge musical mitjançant Aula Virtual (a partir de 7 anys)
- Classes d'instrument: flauta, saxo, violí, violoncel, contrabaix, baix elèctric, guitarra, guitarra elèctrica, percussió i piano. (a partir de 7 anys)
- Agrupacions instrumentals (a partir de 7 anys)
- Taller d'expressió vocal i corporal (12-16 anys)
- Tallers al Casal de la Gent Gran
- Cor Gòspel
- Cantagran (majors de 60 anys)
Aquest curs s'inicien nous projectes:
- Embaràs musical
- Taller de batucada (de gener fins carnestoltes)
- Recuperació de les caramelles amb 3 assajos (adreçat a totes les edats)
Trobareu l'oferta formativa detallada i els horaris de les classes grupals en els fitxers adjunts.
Més informació:
- escola.musica@montmelo.cat
- 667 872 816 (dilluns de 15:00 a 20:30 i de dimarts a divendres de 9:00 a 14:30).