ENCARA POTS INCRIURE´T PER LA CURSA "MOU-TE PER L'ESCLEROSI" AL CIRCUIT
La cursa solidària més antiga de Catalunya torna passades les festes de Nadal. El 'Mou-te per l'esclerosi múltiple' es farà el 27 de gener al Circuit de Barcelona-Catalunya i les inscripcions ja estan obertes.
Com cada any, el Mou-te inclourà curses atlètiques, de patins i de bicicletes. A més, però, aquest any incorpora una novetat molt especial perquè hi haurà també una cursa elèctrica especial per a patinets i bicicletes elèctriques que podran fer una volta al Circuit (5km).
La resta de curses són les atlètiques de 10 km, 5 km, la cursa infantil de 200 metres i la cursa Fundació Esclerosi Múltiple d'una milla. La milla és la cursa més emotiva perquè moltes persones amb esclerosi múltiple s'animen a recórrer-la.
En bicicletes les modalitats són de 20 km i 5 km però també hi ha l'opció d'una milla pels menuts
En patins les modalitats són 10 km i una milla pels nens.
El 'Mou-te per l'esclerosi múltiple' incorpora també les inscripcions per a empreses, atès que moltes empreses fan equip. L'equip mínim és de 15 persones i si l'integren més de 50 persones, l'equip té carpa pròpia.
Igualment, el Mou-te també incorpora modalitat Premium. Les persones que a l'inscriure's marquin aquesta modalitat pagaran 5€ més i participaran en un sorteig d'un magnífic regal sorpresa.
El Mou-te és una cursa solidària però també familiar. Per això, el 27 de gener a més de córrer les persones que s'acostin al Circuit poden optar a tallers, tant per a grans com per a petits, i masterclass. Inflables, karts, food-trucks i tota una oferta lúdica perquè l'objectiu és passar-ho bé.
Inscripcions: