Emociona't Montmeló

Divendres, 18 de desembre de 2020

Entrats al mes de desembre i a punt per rebre les festes de Nadal, l'Ajuntament ha preparat una campanya de dinamització del comerç local que sota el nom d'EMOCIONA’T vol fer arribar la màgia del Nadal a totes les cases de Montmeló.

 

Entre les accions previstes, hi ha la botiga Emociona’t. Des de divendres 18 de desembre, l'Ajuntament ha obert l'establiment situat a l'avinguda Pompeu Fabra, 2, on la ciutadania podrà anar a embolicar els regals comprats al comerç local.

 

En aquesta botiga, podràs trobar paquets de regal que les nostres botigues han preparat expressament per als montmelonins i montmelonines i regalar Caixes Emociona’t.

Emociona’t és també solidaritat. Amb la compra dels imans de la campanya contribueixes a la campanya Cap Infant sense Regal que permet que tots els infants del municipi puguin gaudir del Nadal.

 

L'horari de la botiga és de 10 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h, de dilluns a diumenge, des del dia 18 de desembre fins el 5 de gener. Només tanca els dies 25, 26 de desembre i 1 de gener.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18